pondělí 6. února 2017

Barevný duhový layout

Scrapbookové stránky mě baví od první chvíle co jsem kdysi sáhla na scrap :-) Bylo to to první co jsem začala tvořit a co mě dostalo a už nepustilo. Stále si říkám, že se ke stránkám vrátím a udělám jich více a letos se mi to zatím daří. Fotka na této stránce je z ledna, kdy jsme se s Janou po kurzu mixed média potkaly na kávičce, ale i když jde o zimní měsíc, stránka je barevná a tím pádem veselá, protože barev se rozhodně nebojím. 




Alkoholové inkousty jsou vhodné na nesavé povrchy, nejsou vhodné na papír, proto jsem si pomohla acetátovou průhlednou fólií. Má rozměr stejný jako scrapbooková stránka a přesně ji přikryje. Alkoholové inkousty jsou v různých barvách a dokonce i ve spreji. Jsou velmi rychle schnoucí, je potřeba s tím pracovat a lze je ředit alkoholem :-) Lihem.
Takto vypadá stránka s alkoholovými inkousty focená proti světlu.


Alkoholové inkousty se dají koupit v lahvičkách nebo ve spreji, velký výběr je v Davoně. Colorink od Stameprie, Adirondack od Ranger nebo alkoholové inkousty ve spreji Pentart. Ředit je můžete technickým lihem a to jsou právě ty krásné skvrny, které můžete udělat štětcem. Schne to opravdu rychle, takže je potřeba pracovat v tempu 😀. Inkousty nejsou vhodné na tisk razítky právě proto, že rychle schnou.


Nabarvenou stránku jsem přilepila na scrapbookovou stránku, je skvělé, že je fólie průhledná a není poznat, že tam je 😀Každé lepení je vidět, proto jsem ji přilepila v místech, kde je fotka nebo jiné dekorace.


Vzhledem k barevnosti jsem použila pouze bílé výřezy, jsou to šablony Marianne Design lapač snů, SimplyGraphic a visačka Sizzix. Tady je vidět, jak se fólie leskne proti světlu při focení, ale v albu to nepoznáte.



Vyzkoušíte to? Je to zábava! 
Pokud chcete vidět další návody jak tvořit s alkoholovými inkousty můžete se podívat na 



Tvoření je radost!


7 komentářů:

  1. Supr . Skvělý nápad i provedení. Díky za inspiraci....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je překvapivé odhalení.:-) Krásné a nápadité!

    OdpovědětVymazat
  3. Byl to tajem a dobře to dopadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. nadherna!!! ty barvy jsou neskutecne! a docela by se mi to libilo jen s tou folii ...

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě by to šlo, třeba zase příště :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná stránka, mám moc ráda duhu a určitě se nechám inspirovat, protože v našem albu ještě chybí..

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...