sobota 10. prosince 2016

Digitální razítko dáreček zdarma

Víte jak funguje digitální razítko? Můžete si vytisknout velikost jakou chcete a ještě si vyberete barvu dle možností tiskárny. Tisknout můžete na jakýkoli papír, který vaše tiskárna zvládne a pokud nechcete razítko vybarvovat, můžete tisknout na inkoustové tiskárně. Skvělé razítko pro organizatorka.sk navrhla Soňka a pokud byste si tohle dárečkové razítko chtěli zdarma stáhnout, můžete zde.



U tohoto přáníčka jsem využila možnost vytisknout více velikostí a navrstvila jsem je na sebe pomocí 3D čtverečků. Vyřezala jsem na Big Shotu několik vánočních větviček a vytvořila jsem z nich pořádnou větev 😃 Proložila jsem to gázou, 3D čtverečky a jmelím. 

Design team organizatorka.sk vytvořil spoustu inspirace s tímto razítkem, můžete se sami přesvědčit, že možností je nekonečně.



Obvod přáníčka jsem ozdobila razítkem vločky a jako podklad přání jsem použila notový papír, který se mi k té vánoční atmosféře hezky hodil.


Doplnila jsem vše flitry, samolepicími kamínky a vločkami vyseknutými raznicí a přání bylo na světě. Stáhněte si razítko a můžete také tvořit.


Tvoření je radost a vánoční tvoření je radost navíc!


1 komentář:

  1. Skvělé, děkuji a chci popřát krásné a pohodové vánoční svátky a vše nej nej do nového roku!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...