pondělí 24. října 2016

Tak šel čas s papercards.cz 2. část

Důležitou součástí celého projektu challenge s papercards.cz je design team, grafik, který pro vás tvoří sketche a sponzoři, kterým patří velký dík za ceny do jednotlivých kol. 

Spousta z vás nám píše, že se vám podle sketche výborně tvoří, protože vám ten malý ale šikovný obrázek napoví, kam co máte na stránce dát. Grafik za vás vymyslí kompozici přáníčka a vy pak doplníte barvy, doplňky a je to :-)
Dvorním grafikem naší challenge není nikdo jiný, než skvělá Markéta Němečková, kterou znáte pod jménem KETA. Vyrábí gumová razítka s českými texty, bez kterých bychom si naše přáníčka už ani nedovedli představit. Tvoří i různé kity a graficky zpracovává kartonová alba, deníky, šablony a spoustu dalších věcí. 




Velké poděkování patří všem sponzorům, kteří nám do soutěže věnovali ceny, které jste pak vyhráli! Pokud je mezi vámi někdo, kdo by chtěl věnovat cenu do dalších challenge, ozvěte se na papercards.cz@seznam.cz, budeme potěšeni a výherce určitě taky :-) 

Pracovali jste už někdy v design teamu? Je to samozřejmě velká čest, tvořit pro známou značku nebo pro papercards.cz :-), ale je to i spousta práce, kde vy účastníci challenge vidíte až ten výsledek. Děkuji moc našemu DT, který někdy tvoří pod mírným tlakem (sem tam je potřeba připomenout termín a malinko popohánět :-) ), ale vždy se se zadáním poperou a výsledek stojí za to. Poprosila jsem je, aby odpověděli na 3 otázky a vybrali přání, které se podle nich v prvním roce tvoření povedlo nejvíce.

IriskaVohlídková



Proč tě baví papír a ne třeba háčkování?
Protože papír je láska na celý život, a i když tam vlezlo to háčkování, tak se to vrátilo zpátky k papíru no a vypadá to, že už to tak zůstane :-)

Kde nejčastěji trávíš svůj čas?
Nabízelo by se napsat v autě, protože mi to tak někdy připadá, ale samozřejmě správně je odpověď v pracovním koutku u mého milovaného papíru. No a možná ne v pracovně, ale na kreativních kurzech, ale to musím udělat statistiku :-)

S kým nejraději trávíš svůj čas?
S vámi scrapženami :-) Ale samozřejmě rodina je stále na prvním místě. Já bych s mými dospělými dětmi nejraději trávila všechen svůj volný čas, ale jejich zájmem to není, ale já to chápu a mám tím pádem čas na scrap, což je nejlepší!




Proč tě baví papír a ne třeba háčkování?
Háčkování mě svého času taky bavilo, ale k papíru jsem se vrátila. A proč? Zapeklitá otázka :-) S papírem mi to jde líp? Miluju jeho rozmanitost, pořád nacházím nové techniky, které jsem ještě nevyzkoušela a tolik bych chtěla... Ale den má pořád jen 24 hodin.

Kde nejčastěji trávíš svůj čas?
Tak pokud je slovním spojením „svůj čas“ myšlen čas, který mám jen a jen pro sebe, tak je to naprosto jednoznačně u pracovního stolu obklopená papírem, barvičkami, razítky a vším co jsem si za těch X (a za chvíli k tomu přibude ještě jedno X :-) ) let nastřádala. A tvořím.

S kým nejraději trávíš svůj čas?
Opět pojmu otázku ve smyslu ryze osobního, soukromého času a odpověď je jednoznačná. Se svou scrapkomunitou. Přesto, že se mnohdy mluví o sociálních sítích jako o zabijáku osobních vztahů (a s tímto názorem se dá souhlasit), tuhle komunitu, která se schází rok co rok na Scrapsetkáních osobně, sociální sítě daly dohromady. S nikým, kdo je v téhle „scrapbookové společnosti“, bych se bez internetu nepoznala.


Tady jasně vidíte, jak se získávají profilové fotky :-) Na srazech. Odříznete to, co nemá být vidět a fotka jako víno :-) A také si povšimněte, jak Markéta zkrátila dotazy...



Proč papír a ne háčkování
Díky pletení, háčkování a korálkování jsem se vlastně k papíru dostala, takže díky za jehlice a háček! A proč vyhrál? Protože je nejlepší! Ne vážně - vyhrál proto, že spojuje moji další vášeň - fotky  a deníky - a udržuje je živé - na stránkách, přáních, minilabech, denících.

Kde nejraději 
Je to boj - kniha, postel, horký čaj - nebo pracovna, lepidlo a nůžky? Pracovna většinou vyhraje, neboť tam něco vznikne a  já ten proces tvoření prostě miluju!

S kým
S Richardem Geerem, Benem Affleckem, Piercem Brosnanem, Hughem Grantem - ano, ti všichni tráví se mnou mé večery v pracovně, kde mám tv nad hlavou nad pracovním stolem a k lepení si pouštím ty úžasné bijáky, které víceméně poslouchám a užívám si tu  pohodu a zpívám při Mamma Mia nebo Hudbu složil slova napsal :-)


To, že jsme dobrá parta, a nikdo z nás nezkazí žádnou legraci je jasné z této fotky. Na můj dotaz - pošlete mi fotku? Přišla ta první :-) Pak přišla ta druhá a Marťa souhlasila se zveřejněním obou :-)



Proč tě baví papír a ne třeba háčkování? 
Možná právě proto, že háčkovat neumím :-) Vždy jsem měla ráda ruční práce. Přes vyšívání, fimo, sklo, pedig jsem se dostala k první objednávce ze světa papíru, a když jsem otevřela první zásilku, kde byly čtvrtky, které byly tak krásně barevné a voňavé, věděla jsem, že to bude láska na celý život.

Kde nejraději trávíš svůj čas? 
Doma. Nejraději mám víkendová rána. Vstávám brzy, všude je ticho a já uvařím kávu a tvořím.

S kým nejraději trávíš svůj čas?
Vždy to bylo s rodinou. Teď, když se holky postupně odstěhovaly, zůstal mi jen Pepa (manžel). Přes týden se moc nevidíme, tak víkendy trávíme spolu. Jezdíme na výlety a různé akce. Ale úplně nejraději trávím čas se scrapženami v Liberci. Je to ten nejlepší relax.

Bea Pjatáková

Věděli jste, že náš tým je mezinárodní? Máme i milou členku ze Slovenska a jsme moc rádi! Odpovědi jsou ve slovenštině, je to krásný jazyk! A věděli jste, že Bea má tři syny? 



Prečo ma baví papier a nie háčkovanie? 
Ale mňa celkom baví aj háčkovanie... ibaže na háčkovanie potrebujem viac času, aby bolo za mnou čosi vidieť...;-) a tiež pri háčkovaní a štrikovaní mi začínajú tŕpnuť ruky... (vek sa oklamať nedá ;-) no a papier milujem od kedy si pamätám, že také niečo existuje... do prvého albumu mi otec odložil moje prvé kresby na linajkovom karisblokovom papieri, mala som sotva 2 roky... a keď tak na ten album pozerám, tú lásku k papieru som  asi zdedila po otcovi, ten pre nás vytváral albumy na pamiatku, písal, kreslil tam, lepil fotky... a keď som už vedela písať ja, sama som si vytvárala denníky, zdobila ich kresbami a dolepovala dostupnými nálepkami.... takže papier je moja láska od malička...:-) a pohladnice tvorim a posielam pravidelne uz od r.1991...moja Kamaratka si ich odkladá, a keď mi ich nedávno ukazovala, sama som sa čudovala, koľko som toho vytvorila...  Ale Tima Holtza som objavila až neskôr, pred piatimi rokmi v Kanade... keď som vošla do obchodu s názvom Michaels, bola som jak vo vytržení... toľko kreatívnych vecí a pomôcok pod jednou strechou som v živote nevidela... 

Kde najradšej trávim svoj čas? 
Hmm... odkedy mám troch školopovinných synov mám pocit, že ani ten čas nie je môj...;-) a že si ho musím kradnúť... to som sa dopracovala, na zlodejku vlastného času;-) ale keď chalani konečne zaspia a ja mám nejakú tú silu, tak predsa v pracovni, v ktorej je skoro vždy jak po výbuchu...;-) /upratujem tam, len keď má prísť môj manžel z pracovného pobytu... lebo pracovňa je naša spoločná...;-)/ a ešte v kuchyni, no nie pri sporáku a hrncoch... ale pri farbách a štetcoch, kde na kolenách vznikajú originálne tričká pre jedinečných ľudí...www.trickazkuchyne.sk alebo tiež na facebooku tricka z kuchyne... tam uverejňujem aj svoje papierove projekty a výtvory... no a tiež u organizatorky, hlavne keď uverejní fotku s krabicami, v ktorých sú ukryté nové prekvapenia na tvorenie... a aj cyklotrasa za naším domom a moje korčule majú svoje čaro, ktoré si rada vychutnám...

S kým najradšej trávim svoj čas? 
Veľa času trávim so svojimi synmi, keďže môj muž je často preč, som 2v jednom (otec aj mama), ale niekedy to nie je "najradšej" ... hlavne keď treba riešiť školské povinnosti a úlohy...keď už nevládzem a mám toho dosť, zatvorím sa aspoň na chvíľu do pracovne s papierom, pečiatkami a bigshotom... hneď sa mi upraví tlak aj nálada... tvorenie=reset mojej hlavy, takže vlastne  tvoriť ma nútia moje deti a za to som im vďačná... ale mám aj veľa priateľov, na ktorých nemám síce teraz toľko času, akoby som chcela, ale rada si s nimi len tak posedím a podebatím pri dobrej kávičke o tom, ako ten život beží...;-) 

Tvoření je radost a tvoření s papercards.cz je radost dvojnásobná. Těšíme se na vaše přáníčka v aktuální 25. challenge.



3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...