neděle 30. října 2016

15. liberecký sraz 27.10. - 30.10.2016

Víkendové tvoření všichni milujeme, není nic lepšího, než tvořit ve scrapbookové komunitě od rána do večera a hlavně v noci :-) Pokud se tvoření protáhne díky státnímu svátku o další den, všichni všechno stihnou a vytvoří krásné projekty. V Liberci jsme se sešli už po patnácté a jak jinak, opět jsme si to užili. Podle tradice musí být blog napsán dříve, než poslední dorazí domům takže jdeme na to :-)





Tvořili jsme téměř stále :-) Rozdělili jsme se na čtyři skupiny a za víkend si všichni vyzkoušeli čtyři workshopy. Mám velkou radost, že jsme to všechno stihli! Málokdo možná nikdo nevezl domů nějaký nedodělaný projekt. Něco málo fotek z té pravé tvořivé atmosféry. 



Liberecká Janinka, která se pravidelně účastní tvoření, také pravidelně peče. V neděli nám donesla výborný borůvkový koláč a za tím se jen zaprášilo, nestihla jsem ani fotku! Moc děkujeme Jani!


První workshop byla přáníčka s Didi Pretty Papers. Nemožné se stalo skutečností a ženy si vyzkoušely čtyři typy přáníček na jednom workshopu! Úplně dokonalá vánoční atmosféra.









Druhý workshop byl kamínkový. Pod vedením Ilonky Červinkové, která měla workshop připravený do posledního detailu včetně fotopostupu, vznikla malá umělecká díla v krásných barvách. Nejdříve to pro ženy nebylo jednoduché, ale pak se z jednoduchých vzorů staly spirály i jiné zajímavé vzory a všechny to moc bavilo.







Markéta Burešová, naše nejlepší plotrová řezačka, připravila polotovary pro krásné rámečky, které si ženy ozdobily ze všech možných světových stran, přidaly fotky a spousta rámečků bude jako dáreček pod stromečkem. To bude radosti!








Iriska (jako já :-) ) jsem si připravila scrapbookové stránky, protože sem tam je potřeba si nějakou tu stránku udělat, když jsme ty scrapženy :-) Použily jsme akvarelové techniky a krásně jsme si zařádily! Prošila jsem stránky na stroji jako základ kompozice a pak jsme si udělali krásné barevné řízené fleky pomocí práškových barev. No uznejte, že se to ženám povedlo!
























Celý víkend ženy sbíraly losy, které se rozdávaly za zásluhy. Sponzor celého kurzu a hlavních výher v tombole Pretty Papers věnovala již tradičně krásné ceny a losovačka mohla začít.



Bylo to napínavé a zvítězit bohužel nemohli všichni. Vítězům samozřejmě moc blahopřejeme!


Víkend i když byl prodloužený, rychle utekl a na úplný závěr patřil tradičním řízkům :-) S řízkem to sluší každému! 


Děkuji všem za to že za námi do Liberci přijeli, užili jsme si skvěle tvoření, naučili jsme se něco nového a tak to má být. Čas letí jako voda, proto se už teď můžeme těšit na další jarní liberecký scrapsraz! 

Tvoření zdar a scraptvoření zvláště!



7 komentářů:

  1. Opět velký dík všem organizátorkám i účastnicím za příjemně strávený prodloužený víkend 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné scrapbookové stránky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc jsem si to užila a těším se na příště! ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Moc jsem si to užila a těším se na příště! ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Byl to fantastický víkend ! Jsem tak nabitá energií a inspirací a vyklidněná malováním na kamínky, že mi to musí vydržet aspoň do Vánoce !
    Moc všem děkuji za milou společnost a Irče za udržování Liberecké tradice :-)
    Mějte se všechny krásně a já jdu stříhat metr do jara ! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám stejný pocit který jsem mívala jako malá, když sem se vrátila z letního tábora :) Asi se mi trochu stejská :)))Díky za skvělé workshopy, příval inspirace a fůru srandy. Anička

    OdpovědětVymazat
  7. Byl to super víkend a o já se už zase těším na jaro :D a mám ohromnou radost z výhry, jako malá holka :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...