neděle 29. května 2016

Workshop s Beatou Wośkowiak v Davoně

Na workshop v prodejně Davona v Praze s polskou lektorkou Beatou Wośkowiak v pátek 27. května jsem se těšila a splnil má očekávání. Vyzkoušeli jsme si pro mě nové materiály a vyrobily jsme si krásnou čajovou krabičku a jednu velmi zajímavou kapku :-) 



Na workshopu jsme použili krásné rýžové papíry a skvělé barvy, pasty, média a vosky od firmy Pentarcolor, které najdete i v nabídce Davony


Jako první jsme dekorovali krabičku na čajové sáčky. Krok za krokem jsme s Beatou pracovali, natřeli jsme krabičku základní barvou a víko jsme ozdobili rýžovým papírem. Workshop byl materiálové velmi dobře zajištěn, vyzkoušeli jsme si velké množství různých barev a past. 
Asi nejzajímavější pro mě bylo použité fólie. Špachtlí jsme přes masku nanesli médium, které i po zaschnutí bylo lepkavé, což mělo svůj účel. Na tato místa se velmi jednoduše nanesla fólie (vybrala jsem si holografickou, které má hezké barevné odlesky). Takto jsem si na krabičku přidala nápis Paris a Eiffelovku, aby ta květinová zahrada malinko ustoupila do pozadí


Těch kroků, které jsem na krabičce udělali bylo opravdu hodně, asistentka Beaty i Beata měly spoustu práce s přípravou všech médií, ale pro nás to byl pohodový workshop, protože jsme vše dostaly až pod nos a jen jsme si tvořili :-) 
Zajímavé bylo i použití dvousložkového krakelu, který popraskal ve větších plochách, do kterých se pak zatřel stříbrný vosk.


Další věc, kterou jsme dělali byla kapka. Velmi zajímavá věc, na tu jsem byla hodně zvědavá, jak se asi dělá a jak bude vypadat výsledek. 


Vypadá to velmi magicky, jako z pohádky nebo z doupěte čarodějnice první kategorie :-) Základem je plastová kapka, kterou jsme zdobily z vnitřní strany.


Použili jsme patiny, vosky, speciální vosky, které jsou téměř průhledné, ale po použití se krásně lesknou - chameleónové vosky. Vše jsme nakonec zatřeli černým gessem.


Postup výroby byl docela náročný, těch kroků a materiálů bylo mnoho a nestihli jsme si kapku odekorovat, tak jsem to udělala až doma. Od Beaty jsme dostali připravený balíček s komponenty a ty jsem pak přilepila na kapku a přidala jsem krystaly z Preciosy. 


Děkuji Davoně, že jsem se mohla zúčastnit a děkuji Beatě a její pomocnici za skvěle materiálově a profesionálně zajištěný workshop. Bylo to velmi příjemné, milé, Beata je profík a je vtipná a to je přesně můj šálek kávy :-) Všechny výrobky byly originální a všem se to povedlo! Už teď se těším na nějaký další kurz!


Tvoření je radost!


3 komentáře:

  1. Ty víš, že vintage není můj styl, ale tohle je fakt nádherné! A ta kapka ... ááách :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem zvědavá, jak se ta kapka dělá a bylo to hodně zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ta kapka je opravdu nádherná!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...