pondělí 16. května 2016

Sizzix designové papíry ke stažení zdarma

Sizzix papíry pro každou příležitost rozhodně stojí za uložení popřípadě vytištění. Tentokrát si pro nás připravili archiv a to znamená, že tam najdete desítky papírů i z minulých kolekcí a pokud vám někdy nějaké vzory unikly, máte příležitost si je znovu zdarma stáhnout a uložit.








Motivů ke stažení je tam opravdu mnoho, ani jsem nevěděla, co dříve stahovat :-) Vybrala jsem si papír se srdíčky a jemnými kytičkami a doplnila jsem je výřezy ze šablony Sizzix 660499.  




V té hromadě papírů najdete i motivy pro pány :-) Vybrala jsem typické motivy včetně knírů a vytvořila jsem i jedno přání pro chlapa. Všechna razítka jsou z dílny naší české dvorní návrhářky KETY :-)


Neváhejte, stáhněte si papíry a tvořte! Můžete je vytisknout na jakékoli tiskárně na jakýkoli papír, který vaše tiskárna umí. Používám inkoustovou tiskárnu, tisknu na kancelářský papír a podlepuji čtvrtkou. Na pozadí už ani papír nepodlepuji.

Tvoření je radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...