neděle 3. dubna 2016

Papíry Time for Tea zdarma ke stažení

Máme tady další sérii papírů Sizzix zdarma ke stažení, které jsou velmi zajímavé už na první pohled a zdánlivě spolu neladí. Ale to je jen první dojem, barvy jsou tlumené a přesně se k "čaji o páté" hodí.






Na první přání jsem použila vyřezávací BigZ šablonu s krásnými peříčky. Součástí balení je i embossovací kapsa 660237 a šablonu na kruhy, která má větší velikosti vhodné pro Big Shot A4 660021. Celý základ přání jsem řízla na Big Shotu do kruhu tak, že na každé straně zbyla rovná plocha, aby bylo možné přání postavit.


Druhé přání bylo jednodušší, baví mě použít papíry tak, že je navrstvím a natrhám. Na dozdobení jsem použila otisky razítek Aladine.


U posledního přání se mi moc líbil tmavý kytičkový papír, ale byl to trochu oříšek najít k němu ladící papír.


Na podklad nápisu, který je tvořen otiskem razítka KETA, jsem použila vyřezávací šablonu zdobené kruhy 660021.

Stáhněte si papíry a vytvořte si přáníčka protože tvoření je radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...