středa 20. ledna 2016

Project Life 2016 začíná

Je to už více než čtyři roky, co do mého života vstoupil Project Life a po krátkém rozhodování co a jak jsem do toho šla! Rovnou jsem zvolila formát třicítkového alba a tvoření mě stále a furt baví :-)
Rok a nové album začíná vždy tím, že si udělám titulní stranu a letos to bude takové rádoby umělecké, protože jediná společná rodinná fotka zmizela s přeinstalováním telefonu a už se nenašel nikdo ochotný spolupracovat :-) Malé děti by určitě tak neprotestovaly!




 Scrapbookovou bílou čtvrtku jsem otupovala distress inkousty přes masky, dodělala jsem vlaječky, doplnila razítky a enamleovými tečkami a čísla 2016 jsou vytištěna na tiskárně a je to font Beyond Wonde. Moc se mi líbí takto rozdělená kapsa, takže už od začátku jsem s tím počátala, jak si ji rozřežu na čtverečky.
Pokud byste si chtěli podobnou stránku udělat, je tady návod na tuto stránku.


No a jak vypadají má alba za 3 roky práce? :-) Jsou krásně srovnaná a připravená na vzpomínání. Chystám se na článek o mém roce s Projectem Life a už brzy bude na blogu. Byla to sem tam dřina a sem tam i velké přemlouvání, ale výsledek stojí za to :-)


Tvoření je radost!

3 komentáře:

  1. Máš to fantastické ... přesně takhle si Tě vždy vybavuji ... s razítky, distrískama a doodlingem ... pěkná titulka ...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, je to můj oblíbený styl :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...