sobota 12. prosince 2015

Vánoční papíry Sizzix 2. - ke stažení zdarma!

Papírů není nikdy dost a těch s hezkým motivem už vůbec ne :-) Tentokrát Sizzix připravil sérii papírů s bílým základem a černou konturou. Pokud byste je chtěli třeba vymalovat barvami nebo jinak dokreslit, máte možnost.


Papíry si můžete stáhnout u Sizzixu a vytisknout na vlastní tiskárně. Stačí vytisknout i na klasický kancelářský papír a pro zpevnění papíry nalepit na čtvrtku. Můžete tisknout na laserové nebo inkoustové tiskárně, ale nejdříve vyzkoušejte, jakou gramáž papíru vaše tiskárna zvládne.



Na přání jsem použila podkladový papír se stromečky - ten se mi líbil nejvíce. Použila jsem kraft základ a ladící papír s motivy dřeva. Využila jsem i krásný hřebíček s jelínkem :-) Konečně má využití. 


Na přáníčka jsem použila svá oblíbená razítka KETA s českými nápisy.
Tvoření je radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...