středa 18. listopadu 2015

Scrapbooking day s Big Shotem

Poslední creative kit Papero amo byl laděný do podzimní nálady a papíry, které se mi nejvíce líbily, jsem použila na dvě třicítkové stránky. Zůstala mi pruhovaná stránka bílo modrá, o které jsem si myslela, že bych ji ani neuměla použít vzhledem k barvě i designu.

Při tvorbě stránky pro scrapbooking day jsem stále musela myslet na události v Paříži, protože mám toto město moc ráda. Je to jako by se to stalo v Praze a já se nechci bát jít na koncert nebo zajít na kávu a moje hlava nechápe, jak se něco takového může stát. Jak může někdo někomu vědomě ubližovat. Tato stránka se vyloupla sama a zařadím ji do mého Project Life deníku.




Vybrala jsem zbývající pruhovaný papír a vyřezávací šablony Sizzix. Kruhy jsou určeny pro Big Shot A4 a tady se mi moc hodily. Vybrala jsem také krásnou vyřezávací šablonu od Tima Holtze.


Kruhy jsem naskládala na stránku, kterou jsem ořízla na 21 cm, aby se vešla do Big Shotu a pojistila jsem je washi páskou.


 Pruhovaný papír je z druhé strany modrý s velkými bílými puntíky a řekla bych, že jsou možná hezčí než ty pruhy, ale tematicky se mi hodily proužky.


 Všechny vyřezané kruhy jsem srovnala podle barev, zalepila washi páskou a otočila jsem je na rubovou stranu. Natřela jsem kruhy lepidlem a nalepila jsem je na stránku


Chtěla jsem stránku jednoduchou, proto jsem kombinovala jen tři barvy, enamelky a písmena. Použila jsem fotku pařížské krasavice, kterou jsem si vyfotila v Paříži těsně před setměním, takže se tváří smutně, ale doufám, že se brzy bude usmívat.


Moc ráda bych opět navštívila krásnou, romantickou a hlavně bezpečnou Paříž. 


1 komentář:

  1. Irenko, roztříštěný kruh, vyřezané tvary a barvy dokonale vystihují aktuální pařížskou atmosféru! To se Ti úžasně povedlo!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...