neděle 27. září 2015

Vytiskněte si své papíry

Sizzix připravil další sérii papírů, které si můžete stáhnout zdarma a vytisknout. Je to hezká kolekce v kombinaci barev růžová, béžová, oranžová a červená.




Pokud si chcete papíry vytisknout, stáhněte si je ze stránek Sizzixu. 

 Papíry samy o sobě jsou krásné a skvěle se kombinují, protože jsou v sadě i papíry jednobarevné.


Moc se mi líbí šablona z kolekce Craft Asylum, kterou jsem si hodně oblíbila, je to šablona 660869 Sizzix. Použila jsem ji na všechna přání.


Všechna přání jsem také doplnila českými nápisy - použila jsem má oblíbená razítka KETA
a černé samolepicí tečky z kolekce Forever Friends.


Využijte nabídku a uložte si tyto papíry, pokud si je nevytisknete hned, určitě se budou někdy hodit :-)

Tvoření je radost!


1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...