středa 12. srpna 2015

Srpnový kit papero amo 2015 část 1

Léto je v plném proudu, vedro je takové, jaké jsem asi ještě v kuse nezažila, přesto i v tomto počasí se dá tvořit :-) Pokud si koupíte zmrzlinu (hodně), větrák a povídáte si o severním pólu, tak se to dá s vypětím všech sil vydržet. Nový srpnový kit Papero amo je úžasný, prostě zlatý :-)

 
 Zamilovala jsem se do kombinace zlatá-černá-bílá, nedá se to fotit, ale je to krásné :-) Je to úplně jiný nekytičkový styl a s takovými krásnými papíry se to teda scrapuje!


Kit to je tak trochu cestovní, proto mi hned padla do oka černobílá pohlednice, kterou jsem si v New  Yorku na letišti koupila. Jinam než na letiště jsem se nedostala, ale to přijde a já si ten NY jednou užiju :-)


Natrhala jsem jeden z papírů jako podklad a využila jsem nápisy, které byly v kitu. Naštěstí tam nápis New York byl, byl tam i Liberec, ale ten by se tam asi moc nehodil... Nádherný velký hřebíček tam být musel, to se nedalo nic dělat.


Inspirujte se tím, co z kitu vytvřil design team a užijte si zlaté tvoření, protože....

.... tvoření je radost!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...