neděle 3. května 2015

Slavící visačka

Včera byl den scrapbookingu a už se tak nějak tradičně účastním bleskové challenge u PrettyPapers. Vyhlásí se téma - většinou je to visačka a podmínka, co má být použito a je na výrobu 90 minut + 15 minut na focení. Slavit se musí, takže jsem do toho samozřejmě šla!




Zadání byla zelená a růžová barva. Nejdéle na celé akci mi trvalo najít šablonu visačky do Big Shotu. Jsem ji měla na stole - kdo by to čekal, když je na ni šuplík :-) Použila jsem akvarelový papír hodně velké gramáže, distress inkousty a základ jsem nabarvila. Použila jsem průhledné gesso, které jsem smíchala s distress inkem a nanesla jsem to přes masku na visačku.


Použila jsem také skvělé KETA razítko, na den scrapbookingu jak dělané! Razítko květiny z dílny Tima Holtze jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a vystřihla jsem po obvodu. Doplnila jsem samolepicími kamínky, dokreslila fixou, ofoukla foukačkami a bylo hotovo.


Moc hezky jsme to včera oslavily, milé ženy, ten MEZINÁRODNÍ DEN SCRAPBOOKINGU! Tak zase za rok :-)

Tvoření je radost!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...