neděle 19. dubna 2015

Stránky do Project Life a Big Shot

Minulý týden jsme si užili celodenní kurz na project Life, tvořily se stránky jedna radost a hodně se využíval vyřezávací plotr Silhouette. Aby to Big Shotu nebylo líto, použila jsem na dvoustranu do Projectu Life pouze vyřezávací šablony a samozřejmě krásné fotografie, které nepotřebují žádný komentář a v deníku je stačí jen ozdobit například právě výřezy a je téměř hotovo.




Za poskytnuté fotografie moc děkuji Ilonce Kšírové, protože takhle krásné studiové fotky nemám a ona byla tak hodná, že mi je zapůjčila, ale nemusí se bát, vracím v této podobě :-)



Použila jsem skvělé šablonky - nemám ráda moc zdrobněliny, ale tady bych to napsat jinak nemohla, protože jsem použila dvě sady vyřezávacích šablon, kde najdete opravdu spoustu šablonek :-)

sada Daisy Bouquet 660255 kde je 13 vyřezávacích šablon 

 
a sada Floral Wreath 660256, kde je 23 vyřezávacích šablon


Šablony se svou velikostí hodí na doplnění kartiček právě u project Life, protože výřezy jsou malé a v neutrálních motivech, které se hodí ke všemu.




Jednou z mých nejoblíbenějších pomůcek při tvorbě Pl je černý fix, bez něj to už skoro neumím :-) Takový malý doodling se hodí na každou kartičku!




Je to boj ... vyřezávací plotr Silhouette nebo můj oblíbený Big Shot ... nikomu to neříkejte, ale malinko u mě vyhrává  Big Shot :-)

Tvoření je radost! 



3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...