neděle 15. března 2015

Cardabilities sketch 119

Moc mě baví vyrábět přáníčka podle sketche, proto jsem se zúčastnila několika challenge s Cardabilities. Jsou moc hezky zpracované a skvělé navedou k dokonalému přáníčku. Podařilo se mi několikrát umístit se ve vybraných příspěvcích, proto když byl vyhlášen "boj" o místa v design teamu Cardabilities, zúčastnila jsem se a hurarááá, povedlo se mi to  stala jsem se členkou týmu.

Sponzorem tohoto kola je  The stamping boutique, ke svému tvoření jsem využila razítko z jejich dílny s motivem víly.


Sketch cardabilities 119  


Vyzkoušejte si přání podle sketche a vložte svůj projekt na stránku Cardabilities. Můžete i vyhrát! 



Na tomto místě si můžete vybrat digitální razítko. Jeho výhoda je v tom, že si jej sami vytisknete a použijete na svůj projekt ve velikosti, kterou právě potřebujete. Vybrala jsem si vílu a vše jsem doladila do fialova.


Tvoření je radost!

9 komentářů:

  1. this is stunning, love the image work, the details, the colours, fabulous Irena, looking forward to working with you this term at Cardabilities

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you! I´m looking forward to our cooperation. It will be a very exciting job!

      Vymazat
  2. Beautifully done Iriska! Great coloring and embellishments! I'm looking forward to creating with you on this truly talented team! Happy Day and Hugs to you!

    OdpovědětVymazat
  3. I love the purple you used on this card. You did a great job with the digi.

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful card! Love the colors you used!
    Lilian Cardabilities DT

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...