neděle 11. ledna 2015

Velká výprava do Ameriky - Project Life IV.

Máme tady čtvrté a poslední pokračování...

Náš výlet utekl rychle, ale přesto jsme si to pořádně užily. Veletrh byl skvělý, to v každém případě, potkaly jsme všechny scraphvězdy a viděly jsme krásné novinky, až nás přecházel zrak.... ale byl to jen začátek a pak to byla dámská cestovatelská jízda snů :-)

Los Angeles je tak velké město, že si jeho prohlídku necháme na někdy příště. Důkladně jsme prozkoumaly Universal Studios a riskly jsme si cestu do neznáma, protože LA je jedno z největších měst, kde jsme dosud byly. Naštěstí jsme to nákupní superhyperstředisko našly a zašopovaly jsme si :-)








Poslední den v USA jsme věnovaly filmovému srdci a prošly jsme si slavný Hollywood. Bylo to úžasné, sledovat všechna ta slavná jména, která jsou na chodníku slávy navěky zapsána... vzhledem k místním laxním technickým službám si o té věčnosti myslím své :-)
Fotka se Šrečkem musela být, bez něj by to nešlo. Velká výprava do Ameriky XV.




Na tuto stránku jsem využila velký prospekt, skvěle se hodil a vše jsem doladila barevně.

Všechno jednou končí a skončil i náš supervýlet. Kdyby to šlo, dejte mi 10 minut - no možná 20, abych si stihla nabít foťák a okamžitě vyrážím za dalším cestovatelským dobrodružstvím :-)

Protože jsme na naší cestě hodně cestovaly a měly jsme spoustu různých letenek, vstupenek, dokumentů a jiných nezbytných věcí, bylo mi to líto samozřejmě vyhodit (fuj tohle slovo nepoužívám) a vytvořila jsem si ještě další dvoustranu, kde jsem všechny tyto krásné vzpomínky využila.




Děkuji, že jste sledovali nejen naše cestovatelská dobrodružství, ale okoukli jste i můj Project Life. Je to nádherná vzpomínka a tady je jasná odpověď na otázku - MÁM SE DO TOHO PROJECTU LIFE PUSTIT? Samozřejmě!!! Vůbec neváhejte. I kdybyste si měli vytvořit jen pár vzpomínkových stránek, určitě to stojí za to, protože čas hrozně rychle letí (potvora) a spousta krásných věcí se zapomíná.

Mějte se krásně a až zase někam vyrazím, tak dám vědět :-)

Tvoření je radost!

2 komentáře:

  1. Irenka, takmer bez dychu som prečítala všetky diely a v duchu som cestovala s vami :-). Perfektne spracované spomienky - forever :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné !!
    Ty zážitky budeš mít živé navždycky :-) Stačí nalistovat a jsi tam :-)) Počkej jak ti jednou budou v důchoďáku závidět :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...