středa 14. ledna 2015

Tvořením spojte se!

Tento název může být trochu zavádějící, ale je to o tvořivém spojení fimoženy a scrapženy :-) Dva roky zpátky, když bylo venku mínus 17, popadla mě jarní nálada a vytvořila jsem si krásnými barvami hýřící přáníčko. Použila jsem len, nabarvila jsem si papír, sáhla jsem i po embossovací kapse a vyřezávací šabloně. Výsledkem bylo toto úplně jarní přání. Nějak se to jaro přivolávat musí :-)



 Kakou je šikovná fimožena, která s polymerem umí zázraky (jeden zázrak co vypadá jako mravenečník mám v uchu :-) ), vyrobila mi už spoustu krásných fimošperků a dokonce mám jeden úžasný k šatům Desigual! No a tato žena šikovná se vzdělává a ve škole dostala domácí úkol, pomocí jakýchsi technik (pardon, ale jakých nevím...) vytvořit krásnou věc. No a Kakou se inspirovala tímto jarním přáníčkem a vyrobila krásnou brož. Emičce ji půjčila jen na focení :-) Je totiž celá moje!!! Děkujííííí!!!! Mám nejkrásnější brož široko daleko!!!


Tvoření ke radost, ať už tvoříte z polymeru nebo z papíru!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...