neděle 4. ledna 2015

Sketchabilities 130

Uááu! :-) Mám radost! Moje stránka byla vybraná! Dostala se mezi desítku ze 66 scrapstránek :-)


Vánoce a vánoční klid je jediná doba, kdy je více času na tvoření. Chtěla jsem si udělat stránku do alba, proto jsem se inspirovala podle sketche Sketchabilities 130. Ráda tvořím kompozice s jednou fotkou, protože se stránka lépe zdobí a můžu si to hezky rozvrhnot.



Ježíšek mi přinesl skvělá razítka Heartfelt Creations, která jsem hned musela vyzkoušet! Vyrobila jsem si květy a co s nimi? :-) Stránku jsem jim barevně přizpůsobila a vybrala jsem si černobílou fotku, která je na zpracování jednodušší. Celou stránku jsem natřela transparentním gessem, použila jsem šablonu, razítka a vzhledem k těm velkým výrazným květům jsem to už raději moc nenačančala (jaké hezké slovo :-).


Pokud také chcete tvořit podle sketche, určitě to vyzkoušejte. Vytvořit můžete jakoukoli stránku, použít můžete jakou chcete techniku, jen by ve výsledné stránce mělo být poznat, který sketch jste použili :-)


Tvoření je radost!

10 komentářů:

  1. This layout is just gorgeous, love the pinks and reds together. Thanks for joining us at Sketchabilities.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak táto stránka ma úplne dostala. Nádherná! Páči sa mi to spojenie farieb, nikdy by ma nenapadlo a ako to skvelo ladí :)

    OdpovědětVymazat
  3. this is stunning! I love the colour tones, the photo, and all the beautiful details. Thank you for sharing your work with us and joining in over at Sketchabilities.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Gorgeous! Thanks for playing along with sketchabilities!

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful! Thank you for playing along with sketchabilities!

    OdpovědětVymazat
  6. Vivid color! love it! Happy new year!
    Thanks for joining us at Sketchabilities.

    OdpovědětVymazat
  7. Very nice layout
    thanks for playing along with Sketchabilities

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasná stránka. Máš k těm razítkům Irčo i vyřezávací šablonu?

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji! Bohužel nemám, ale doufám, že mi ji Didi sežene!

    OdpovědětVymazat
  10. Stunning layout, love your attention to detail:)

    Mwah Angie

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...