úterý 20. ledna 2015

Scrapbookový Project Life

Možná vás trochu mate titulek. Project Life je přece scrapbook... ano, je, ale většinou se v PL plní kapsy kartičkami a fotkami a v tom pravém nefalšovaném scrapbooku se tvoří stránky do alba.
 

Protože hodně fotím, využívám spoustu fotek právě do Projectu Life, ale stále jich ještě dost zbývá a to takových v podstatě nicneříkajících ale krásných :-) Využila jsem také přebytečné kartičky, protože těch mám taky hezkou zásobu a společně s fotkami jsem vytvořila stránku do alba nejen pro sebe, ale i pro Paperoamo.

Vybrala jsem kartičky, vhodný podkladový papír a fotky. Použila jsem fotky černobílé, aby kartičky hezky ladily.

Vše jsem rozmístila na stránku tak, jak by se mi to asi líbilo. Kombinací je v podstatě nekonečně, takže jsem to ke konci ještě trochu upravila.

 

Z bílé čtvrtky jsem si vysekla raznicí různé velikosti koleček a těm jsem po obvodu nakreslila plnou nebo přerušovanou čáru. Dále jsem nakreslila vlaječky a vystřihla jsem je. Snažila jsem se (to jde samo), aby to bylo takové hala bala, ne moc úplně rovné.

 
Použila jsem své nejoblíbenější pomůcky na zdobení a to jsou washi pásky, enamelové tečky a můj oblíbený černý fix.


Jednotlivé kartičky jsem ozdobila a natiskla jsem aladine razítka, která mají pařížský motiv. Snažila jsem se pracovat jen s barvami, které vzájemně ladily.


Hotové kartičky jsem rozložila na scrapbookovou čtvrtku a přidala jsem bílé výseky, které celou stránku sjednotily, a vše jsem přilepila.


Stránku jsem dokreslila černým fixem po obvodu a doplnila jsem kartičky.

Tímto stylem můžete spotřebovat nejen kartičky, ale i fotky, které se nikam moc nehodí, ale byla by je škoda nevyužít. Takovou stránku můžete dát do alba vedle kapsové stránky, kde jsou uloženy všechny důležité údaje, které jsem neuvedla u této stránky pro radost, jako například účastníky zájezdu, fotografie účastníků a třeba vstupenky nebo jízdenky.

Už jste zkoušeli udělat stránku ve stylu Project Life? Ne? Tak hurá na to :-)

Tvoření je radost!




2 komentáře:

  1. Jo, už jsem takové stránky viděla a mám podobné úmysly. Kartiček mám pár, co mi kdo dal, normálně je nepoužívám, ale na takovou stránku se mi hodí... Tobě se moc povedla :-).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...