sobota 24. ledna 2015

Lednový kit paperoamo 2015

Prvním letošním kitem jsou moc hezké papíry v pastelových tónech. Vyzkoušela jsem nafouknuté samolepky a také jsem nemohla vynechat doodling a gesso.





Na první stránku jsem chtěla použít dřevěný rámeček, proto jsem si našla malou fotku, která se do rámečku vešla. Vyzkoušela jsem propisot - srdce a na podklad jsem použila gesso a akvarelové pastelky.



Vybrala jsem si fotku ze Španělska, ke které se hodil stínovaný růžový papír a opět jsem doplnila propisot, nálepky a můj oblíbený doodling. využila jsem i šipky ze samolepicích kamínků, které jsem získala na workshopu s Kasiou.



A co vy? Tvoříte stránky nebo se bojíte velké plochy? 

Tvoření je radost!!

2 komentáře:

  1. nádhera, příjde mi to úplně jiný styl, než jsem u tebe zvyklá, ale máš to překrásné :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Velice krásné a jemné stránky

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...