pondělí 13. října 2014

Stampotique ATC výměna

Kakou se jednoho krásného dne nudila :-) To by mohl být začátek příběhu, ale začátek se udál mnohem dříve a to ve chvíli, kdy si nejen ona, ale i my všichni příznivci ošklivě krásných razítek Stampotique, zakoupila své první závislácké razítko. Tahle razítka milujete nebo ne. Jiná možnost není :-)

No a pak se jednoho dne stalo, že se paní Kakou nudila  - to už je ten správný příběh a vymyslela ATC výměnu s těmito úžasnými razítky. Jsem vlastníkem tří kousků těchto krasavců a na ATC jsem použila mou nejoblíbenější holčičku.





Na kartičky jsem použila jako základ křídový papír, který jsem nabarvila alkoholovými inkousty, přidala jsem hnědý Izink a bílý mixativ a celou kartičku jsem prošila na stroji.





Všechny účastnice této ATC výměny si daly s kartičkami práci a jsou nádherné!!! Krásné kousky do sbírky. Moc vám všem děkuji a hlavně Kakou Dáše Kakáčové za organizaci a ten nápad výměnu uskutečnit. Těším se, co zase vymyslí, až se bude nudit :-)

Tvoření je radost!


4 komentáře:

  1. Super holky, máte to krásné, a taky jich pár mám a jsou úúúžasná....

    OdpovědětVymazat
  2. Supr akce! Taky děkuji za ATC kartičky!

    OdpovědětVymazat
  3. :))) to vis, ja se k razitkovani jinak nedostanu :) diky, ze jste do toho se mnou sly! Mas krasne karticky :) tahle mi jeste chybi

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle razítko bylo mé první a stále je nejoblíbenější, asi ještě potřebuji kočku :-) A spoustu dalších!! Povedlo se nám to!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...