pondělí 15. září 2014

Blog hop trochu jinak... A 'Something Different' Blog Hop

Vlna blogů se přes Martinu Valešovou a organizátorku.sk dostala až ke mně. O čem to je? O představení mé tvorby, o tom co dělám, jestli se náhodou nenudím a jaké mám plány. Tento seriál blog hop rozjela Jessy Christopher,  podívejte se i na její tvorbu. Je zajímavé sledovat, jaké jsou trendy a jak kdo tvoří. Této celosvětové akce jsem se prostě musela zúčastnit :-)






Tak hurá do otázek a odpovědí.

1. Na čem právě pracuji?
Nejsem z těch co by se nudili, ani to neumím, takže pořád něco dělám a hlavně tvořím. Právě teď dopisuji novou knihu o Scrapbooku, která by se měla v obchodech objevit ještě před Vánocemi. Nepíšu ji sama, pozvala jsem si zkušené autorky, které se skvěle zhostily své role spisovatelek a určitě se můžete těšit na zajímavou, poučnou a naučnou knihu :-) Tak abyste neřekli, tak malinko prozradím hlavní tři témata, která v knize budou a je to Cardmaking, Scrapbooking a samozřejmě Project life.

Také spolupracuji právě teď na kampani pro Stabilo , minulý týden to byla road show po Slovensku  a tento týden po Čechách, takže si nenechejte ujít, ráda vás uvidím :-)


2. Jak dlouho mi trvá vytvořit projekt?
Vzhledem k tomu, že ten čas nějak rychle utíká, tak bych řekla, že jsem docela rychlá :-) Většinou se na to tvoření těším, protože neznám lepší relax a nesedám si k tomu s tím, že vlastně nevím, co budu dělat. Pokud tvořím z kitu - ze sady materiálu, který je barevně sladěný například pro PaperoAmo, tak tvořím dvě stránky najednou, protože když už to mám v ruce, tak to přece udělám hned.
Pokud mám něco vytvořit jen tak, může to být cokoli, tak tady to malinko vázne, protože nemám někdy ten úplně správný nápad a to mi to pak prostě chvíli trvá, ale nikdy jsem to nepočítala :-)
Nejraději mám challenge a to pak lítá, protože to mě baví nejvíce.



Toto přáníčko byla také challenge, která dnes skončila vyhlášením a tady jsem i uspěla :-) Zúčastnilo se přes 50 přáníček a moje bylo mezi pěti vybranými. Mám radost! To se to pak tvoří :-)



 3. Co jsou právě teď mé nejoblíbenější věci, které používám k tvorbě?
Zalíbilo se mi akvarelové malování, takže štětec a akvarelové pastelky, ale už bych asi nemohla žít bez enamelových teček a razítek. Ty jsou všude kolem mě. Objevila jsem korek, moosgummi a jiné kreativní materiály. Mám ráda papíry, washi pásky ... no asi všechno co potřebuji na tvoření :-)


4. Jak vypadá tvůj kreativní proces?
Nejsem z těch, kdo by měli dokonalý pořádek na pracovním stole a hlavně v průběhu tvoření nedokážu pořádek udržovat, ale ten můj bordýlek mám ráda :-) Je to můj styl a na pracovní podložce pak zbývá pracovní místo velikosti projektu :-)
No ale to jste asi nechtěli vědět ... kreativně si vymyslím co chci dělat a jdu do toho. Někdy se stane, že myšlenka nebyla ta správná a ani to tak udělat nejde, ale to je na té tvorbě skvělé, že někdy člověk dojde k cíli jinou cestou a hlavně ten cíl vypadá úplně jinak :-)



5. Jak a čím se inspiruješ?
O tom jsem přemýšlela a asi nejvíce mě inspiruje samotný materiál nebo pomůcky. Když vidím barvy, krásné papíry, nové šablony ... už mi hlavou sviští nápady a hned bych to šla vyzkoušet :-) Bohužel mají některé nápady jepičí život, protože ten čas přece jen není, ale už ta svoboda kreativního myšlení má něco do sebe :-)) Ze mě jednou bude spisovatel :-)



6. Jaký je tvůj osobitý styl?
To je velmi záludná otázka, ne že bych neměla nějaký svůj styl, ale poznatelný styl mohou mít ti, kteří tvoří podobné věci, například vintage přáníčka nebo dělají zdobené stránky nebo třeba využívají razítka na svá přání. Mě baví styly střídat a vše nové je prostě ta moje oblíbená výzva, takže se nebráním ničemu, a proto možná nemám ten svůj osobitý styl v pravém slova smyslu. Ale vadí to někomu? :-) Mně určitě ne. Mé heslo je TVOŘENÍ JE RADOST a o tom to je. Pokud někdo tvoří s radostí, není výsledek úplně nejdůležitější.



Tento blog hop vás zavede na návštěvu i k jiným scrapženám a za týden v pondělí 22.9.2014 se můžete těšit na zajímavé odpovědi u těchto kolegyň.

ILONA ČERVINKOVÁ  Amalthea- Ilonka je šikovná žena, která nejvíce tvoří přáníčka a píše skvěle návody. Je také členkou světových design týmů a mimo jiné je to prostě milá, hodná (skoro až nejhodnější :-) ) žena široko daleko.

LEA METELKOVÁ Ael - Leuš je přesně ta tvořící žena, která je mým opakem. Vše co dělá má pořádek a řád a to na ní obdivuji. Je členkou stejného design týmu jako já u PaperoAmo, takže si společně můžeme koukat pod ruku :-)

KAČKA HROMASOVÁ Pupi - jistě mi promine to, že napíšu, že je tryskomyš :-) Jestli si o sobě myslím, že toho docela dost stihnu, tak jako nee. Kačka toho stihne 2x tolik a o tom se určitě přesvědčíte příští týden.

Mějte se krásně, tvořte a víte jak .... TVOŘENÍ JE RADOST!!!

2 komentáře:

  1. Supr! Dík ŽENO, že jsi nás tak pěkně zapojila a některé i tímto přinutila si oprášit své znalosti v blogování. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To byl účel :-) Jsem ráda, že vás to ženy moje milé nakoplo ke tvoření :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...