pondělí 7. dubna 2014

Dubnový kit Paperoamo

e jaro, duben, krásně slunečno, rozkvétají stromy a kde co, Paperoamo pro nás připravilo jarní kit plný kytiček, takže mě to úplně nalákalo, udělat si další letní stránku :-)




 
Mám ze Španělska spoustu fotek a ještě jsem je nezařadila do alba, ale hned po dovolené jsem byla plná elánu, že si to album udělám, takže jsem si nechala vyvolat asi 200 fotek a jsou vzroně srovnané na hromádce a čekají na svou příležitost. Některé se doufám i postupně dočkají. Tato fotka je z Tossy de Mar a nejhezčí na ní je barva té tuniky, která se mi výborně hodila na stránku. Celou stránku jsem zamaskovala barvami, chtěla jsem velký kontrast, proto jsem použila černou, bílou a růžovou a všechny použité natrhané papíry jsem prošila na stroji.


V kitu jsou krásné provázky, moc se mi líbila růžová, na té poměrně tmavé stránce hezky vynikla, proto jsem si uháčkovala kytičku. Jízda na kole, háčkování a pletení se nezapomíná, takže hurá :-)


 Rexujte a tvořte, protože tvoření jem radost :-)


1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...