pátek 1. listopadu 2013

The European Scrap Battle 5

Proběhlo už páté kolo tvořivé evropské soutěže, kde jsem se zúčastnila ve dvou kategoriích a to v alternativním tvoření a v ATC. Téma HUDBA. Notový papír se přímo nabízel, takže jsme zpracovala plechovku od výborných sušenek :-) Použila jsem washi pásku s motivem not. Je skvělá na kulaté rohy, protože se dá hezky zapracovat. Doplnila jsem skoro sto let starým notovým papírem, který byl tak křehký, že jsem jej musela podlepit, přesto se hodně lámal, ale krásný teda je! Kytičkou se nic nezkazí, takže jsem doplnila kytičkami a krajkou. Toto kolo bylo mé poslední, v alternativním tvoření jsem už nepostoupila.







Tvořila jsem také ATC kartičku. Prostor je opravdu malý, o to více jsem se mohla vyřádit :-) Kytičky, noty, výseky, motýlek ... no prostě moje gusto. Bavilo mě to moc a asi to bylo znát, protože v ATC jsem postoupila už do semifinále. Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat, protože s každým kolem mám o jednu disciplínu méně :-) Doufám, že se to prolomí a v ATC to bude pokračovat.


Tvoření je radost!

6 komentářů:

  1. Krabička je krásná, nádherná... hned bych na ní měla doma místečko..... ATC máš taky moc hezkou, držím palce....

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno Ikono českého scrapového světa! :o) Škoda, že neumím zubaté vysmáté smajlíky.
    Krabička je super, žasnu jak Jsi ji skvěle polepila a kulatý tvar. Musím říct, že to nedělám ráda. Těší mne až ta třešnička na dortu - zdobení. A hned máš krásný vánoční dárek. Kartička je prostě dokonalá. Na takové papírové nic tolika krásy. Držím palce a věím, že budou madaile!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, Ty si to prostě neodpustíš :-)) Děkuji. Papírové nic mě pobavilo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi moc šikovná, držím pěsti. Krabička je úžasná, ATC taky.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...