sobota 10. srpna 2013

Liberecká srazová kronika

Na našem jarním setkání se začala plnit kronika libereckých srazů a kurzů, proto když jsme se sešly na týdenním letním tvoření, nemohla chybět výroba dalších stránek do této už pěkně tlusté knihy :-)

Než jsem se dostala k tomu, abych popsala jednotlivá tvoření podrobně, ujala se toho Šárka, žena která je v mých očích hrdinka, protože zvládá nejen skvěle tvořit, ale zvládá i svého tříletého Šímu. To obdivuji, protože Šárka už má doma dvě dospělé děti. O co méně času měla na tvoření, o to lépe vše popsala na svém blogu :-) Seriál libereckého tvoření tam najdete podrobně popsaný.
Stihla už také popsat a zveřejnit vyrobené stránky z kroniky, takže já přidávám stránku od Božíka, která dorazila v pátek. Boženka dodělala dodatečně, což samozřejmě ničemu nevadí a já moc děkuji!!!




Tato stránka je od Janinky Hájkové


Markéta Screbla :-)


 Šárka Sára



A tady hvězdná stránka velmi nadějných mladých scrapařek - potomstvo našich dospělých tvořivých žen :-)



Ještě nám tam nějaká ta prázdná stránka zbyla, takže se těším na její doplnění na dalším srazu v Liberci a to 4.-.6.10.2013. Už se na vás moc těším!

Tvoření zdar!

1 komentář:

  1. Dobré ráno Irenko,
    až se červenám a děkuji.V Liberci se mi líbilo a ráda se vracím právě vzpomínkami na blogu.
    Bonďinu a Janino stránku jsem ještě neviděla. Bonďa je prostě hračička. A Janinčino srdce už je také zaháčkováno. A Screblata - kapitola sama o sobě.
    Už jsem zřejmě nějaká roztržitá / a to jsem včera dosáhla 1. třetiny svého života, co bbudu dělat v závěrečné fázi , ve 135 letech/ a zapomněla jsem stránku poslat. Zítra pofrčí směr Liberec.
    Jetsli bude nějaké minitvoření a velké plkání, dej vědět :O))))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...