pátek 7. září 2012

Ozubená kola

Bylo nebylo ... Tapeva potřebovala kolečka.... a zeptala se nás ostatních, jestli náááhodou nějaká kolečka nemáme ... a my máme... jenže Tap je má taky a úúúúúplně na to zapomněla :-)  Byly jsem zvědavé, co má za lubem a co s kolečky zamýšlí. Výsledek nás překvapil a rozhodly jsme se Pampelína, Olinka a já, že taky použijeme tuto šablonu a vyzkoušíme ji v praxi.

Vzala jsem si modrou perleťovou čtvrtku a vyřezala jsem kolečka. Šablona Sprightly Sprockets má více variant ozubených koleček, vybrala jsem si z nich dvě a natřela jsem je Crackle Accents. Po zaschnutí vytvoří popraskaný vzhled. Abych měla vzhled i zašlý a ošmudlaný, otupovala jsem kolečka hnědou barvou. Do prasklinek se barva hezky dostane a je to starodávné jedna radost.
Nevím, jak to dělám, ale původně modrý papír se stal zeleným .... asi zázrak :-)

Kolečka byla na světě a teď nastala nerudovská otázka, kam s nimi? No jasně, na blok! Vytáhla jsem razítko Hero Arts Watch Gears, které se mi zdálo vhodné spojit s výřezy a bylo to skoro neuvěřitelné, sedlo to jako ... no jako ... jako na hrnec :-)
Tahle šablona a toto razítko prostě patří k sobě.



Vybrala jsem si jeden papír z kolekce od 7 Gypsies s letadýlkem, protože ozubené kolečko a letadlo logicky patří k sobě, přece. To je odpověď pro mou dceru, která se ptala, proč to tam dávám. Jako by měl scrapbook nějaká pravidla :-) Se mi to prostě líbí!!



Vyzkoušejte a určitě se vám to taky bude líbit!

Tvoření je radost!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...