pondělí 16. července 2012

Jsem praktická žena? :-)

Jsem i nejsem... ve většině případů ano, ale tentokrát nebudu psát o své praktičnosti ale o Praktické ženě - s velkým Pé zkráceně Praženě :-) Kupovala ji už moje maminka, takže z návštěvy stánku s novinami a časopisy jsme si pravidelně odnášely podpultovky jako Burda v ruštině, Pramo, Praktická žena, Dorka, Květy, Rybář a Sedmička pionýrů. Příležitostně jsme to doma prokládali 100 + 1, ABC a Čtyřlístkem :-)

Sem tam si i dnes koupím Praktickou ženu a poslední číslo jsem si koupila záměrně, protože jsem tam poslala svůj mořský blok, který jsem vytvořila na téma Voda a od kamarádky, která má předplatné, jsem se dozvěděla, že můj blok je v časopise. Děkuji redakci za výběr, potěšilo mě to!!!!

Byl to tenhle blok







Také se můžete zapojit! Další téma je V LESE.

Tvoření je radost!


4 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...