středa 30. května 2012

To si za rámeček (ne)dám


Téma Žena věčná inspirace se mi moc líbilo a troufám si říci, že mi káplo do noty J Moc se mi zalíbilo tvořit „3D scrapbook“. To bych chtěla vysvětlit. Pokud tvoříme stránky nebo přáníčka, musíme se omezit na prostor, který budeme mít po vytvoření svého dílka a to je buď album v případě stránky, nebo obálka, když se jedná o přáníčko. Při výrobě shadow boxu jsem se namlsala prostorem, kde jsem využila i velké předměty, proto jsem v tomto projektu použila rámeček a na scrapbookovou třicítkovou stránku jsme využila Artemio rámeček.



Základem stránky byla z jedné strany barevná potištěná čtvrtka s designem, který bych nevyužila, takže jsem si bílou stranu dobarvila podle svých potřeb. Použila jsem doplňovací barvy Distress Ink, které jsem namíchala v rozprašovači – minimisteru. Použila jsem barvy aged mahogany, scrattered straw a black soot. Podle koncentrace barvy ve vodě si lze měnit intenzitu barvy. Před použitím je důležité si to vyzkoušet nanečisto, abychom nabarvili čtvrtku tak, jak potřebujeme. Doporučuji stříkat papír z dálky, aby se mohly kapičky rozprostřít, a nejlepší je pracovat v koupelně J Papír se moc s vodou nemá rád, kroutí se, proto je lepší nenamočit jej úplně.


Obarvenou čtvrtku jsem nechala uschnout zatíženou jinými papíry, aby se vyrovnala. Promyslela jsem si, kde chci mít na stránce černou „šmouhu“ a na suchou čtvrtku jsem do spodní části kápla barvu Distress Ink Black soot a kapičku jsem brčkem rozfoukala do ztracena podle svého záměru.


Hlavní motiv ženy je otisk razítka Hampton Art. Použila jsem na tisk barvu StazOn Blazing Red. Na stránku jsem využila výseky Graphic45, scrapbookové papíry, podklad z hřebíčků od Tima Holtze – přece to nemůžu vyhodit, když se to určitě bude hodit. J Dále jsem použila galanterní kytičky, razítka Aladine, výseky z Big Shotu a hlavně krajku, která byla podmínkou.


A teď se dostávám k mé radosti 3D projektu. Použila jsem šablonu do Big Shotu  Marianne Chinese Rose, kterou nemohu použít na stránku nebo přání, ptorože je prostorová, ale tady jsem tu možnost měla. Vyřezala jsem malé a velké spirály, které jsem stočila a do jejich středu jsem dala korálky nebo perličky. Vše jsem zafixovala lepidlem Diamond Glaze a nechala jsem je zaschnout.



Hotovou stránku jsem vložila do rámečku Artemio a to si vyzkoušejte, pokud už jste Ameriku objevily přede mnou, tak nemusíte zkoušet, ale já jsem zjistila, že pokud stránku a to jakoukoliv i třeba tu méně povedenou, uložíte do rámečku, je to pokoukáníčko. Opravdu se zvedne úroveň vašeho projektu. Vypadá to profesionálně J


Shadow box byla první ozdoba na zdi v obývacím pokoji a stránka v rámečku na téma Žena věčná inspirace je druhou ozdobou na naší obývákové zdi a rozhodně není poslední :-)

Tvoření je radost!

1 komentář:

  1. krásná stránka! ...vlastně obrázek. ;)
    takové malé umělecké dílo
    Martina

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...