pátek 9. března 2012

Osobní kartičky

Hurará, už mám doma kartičky z poslední výměny, která proběhla na scrapbook.cz. Zúčastnilo se 14 kartiček chtivých žen a díky Gabretě, která vše organizovala se tyto krásné osobní karty dostaly ke mně do ruky. Tyto kartičky jsou větší než ATC, ale teda řeknu vám, že radost mám velikou a všem, které pro mě dělaly kartičku, moc děkuji!! Tyto kartičky jsou úžasné z obou stran, protože na přední straně je fotografie a výzdoba a na zadní straně jsou zajímavé věci o scrappartnerkách, které se výměny účastní.

Velké díky Gabretě i všem ostatním!!!







A ještě připojuji foto z našeho posledního ATC swapu pod názvem Od srdce k srdci. Tato srdíčka jsem udělala pro skupinku, do které jsem byla vylosovaná.


Tvoření je radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...