čtvrtek 9. února 2012

Průhledné plošné embossování

Chtěla jsem vyzkoušet, jak vzniklo přáníčko, které jsem viděla v jedné galerii. Odhadla jsem, jakou technikou by to možná snad asi mohlo jít a šla jsem na to :-)
Použila jsem distress ink barvy, které jsem pomocí houbičky nanášela v barevných pruzích. Na první  přáníčko jsem použila zelenou, oranžovou a fialkovou barvu, snažila jsem se udělat hezký přechod barev, což se jednodušeji řekne, než udělá :-) Na emobssování jsem použila krásné pozaďové razítko Hero Arts Large flower Pattern a prášek od Artemia Holographic. Doplnila jsem transparentní stužkou a hřebíčkem.



Na druhé přání jsem použila vše jako na přání první, jen jsem udělala duhu ze čtyř barev. Je zajímavé, jak na každé barvě jinak vynikne embossování. Doplnila jsem stužkou a hřebíčky.


Na poslední přání jsem použila pouze odstíny oranžové, moc se mi líbil pozvolný přechod jednoho odstínu do druhého. Tentokrát jsem použila embossovací prášek Artemio Sparkle, protože obsahuje větší množství třpytek. Shodou okolností to je můj úplně první prášek, který jsem si pořídila :-)


Nepustíte se také do nějakého experimentu? Výsledek celkem ujde, ne? :-)) 

Scrapování zdar!

Tvoření je radost!



7 komentářů:

  1. krásné barvy a super efekt. já přiznávám, že průhledný emboss je mým nejoblíbenějším. Na tmavých podkladech vynikne nejvíce. Líbí se mi na té zelené asi nejvíc

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná přáníčka, určitě vyzkouším, Distress barviček teď mám slušnou zásobu, protože od srazíku neustále kupuji nové a nové odstíny. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta přáníčka se ti moc povedla, určitě taky vyzkouším, jen musím doplnit embos. prášky, zatím mám jen bílý, černý, zlatý a stříbrný, ale už jsem objednala průsvitný, tak se moc těším :-) danas

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou parádní, vypadájí moc dobře.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za připomenutí! :) Každé má něco do sebe...

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý barvy a super nápad! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...