sobota 28. ledna 2012

Projekt 2 - leden

Projekt č.2 na leden měl relativně jednoduché zadání - vytvořit dvoustranu s podmínkou léto. To byla podmínka velmi příjemná, protože až se léto zeptá, co jsem dělala v zimě, tak můžu ukázat svou dvoustranu :-) Jediný problém byl v tom, že moje pracovní plocha v pohodě stačí na jednu třicítkovou stránku, ale na dvě už ne. Proto jsem si rozložila podle své představy papíry a fotky a pak jsem každou stranu zpracovala samostatně.

Rozhodla jsem se pro fotky z potápěčské výpravy do Chorvatska, což byl úžasný odpočinkový týden na jachtě, která plula z přístavu do přístavu, každou noc jsme strávili na jiném místě a potápěli jsme se na skvělých lokalitách. O tom, kolik jsme si užili legrace, ani psát nemusím :-)

Na stránku jsem použila bílé čtvrtky a z jedné průhledné pruhované "čtvrtky" jsem vystřihla barevné pruhy. Není to typický velum, je to pevný materiál. Měla jsem tento "papír" už dlouho doma a nikdy nenašel využití až nyní. Toto zjištění mě vždy vyděsí, protože si říkám - tohle nechci, to nebudu nikdy potřebovat :-) No tak vida :-)
Použila jsem visačky, hřebíčky, knoflíky - všechny rybičky a mořské potvůrky byly původně knoflíky, ale ucvakla jsem jim očko. Nakonec jsem stránku olemovala namalovaným prošitím. Z minulého srazu jsem měla kartónové výseky od Kety - lodičku, šipky, kotvu a také jsem použila její razítko DOVOLENÁ.






Scrapování zdar :-)

Tvoření je radost!


2 komentáře:

  1. musím uznat, že ty pruhy by mě nikdy nenapadly,ale nádherně tam sednou. stránka je nádherná čistá tím bílým papírem a úžasně energická těmi pruhy.líbí se mi to moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné stránky!!! Uplně člověk zapomene..co je za okny !! Moc se těším na léto. ;-)
    Kamča

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...