středa 25. ledna 2012

Ledová krása okenních skel - blok


Dobýváme severní pól a náčelník vydává zákaz hovoru o kamnech, teplých krajích a spále. Dovolená témata pro tento týden jsou:
  • Význam mrazu v boji proti infekčním chorobám
  • Medvědi – vyzvedněte přednosti ledního
  • Mráz nejlepší děda
  • Zimní krása okenních skel… A to je téma, na které jsem vytvořila blok. Nelinkovaný blok velikosti A5.
Zimní krása, led, jiskrný sníh… na to je potřeba papír lesklý, nejlépe s glitry, v barvě bílé až modré. Hledání zabralo více času než tvoření, ale ve výsledku jsem JEDEN přesně odpovídající papír našla! Severní pól byl dobyt! Téměř :-)





Výrazný glitrový papír je zdobený sám o sobě a již nepotřebuje téměř žádné přídavky, proto jsem na dozdobení zvolila dvě srdíčka od Artemia, papírové a galanterní kytičky, hřebíčky a také skleněné kytičky, které mají uprostřed dírku, proto je jejich umístění pomocí hřebíčků velmi jednoduché.
Plocha A5 je poměrně velká, proto jsem papír prošila – vyšila jsem dva listy, do jejichž středu jsem shluk kytiček umístila. Nakonec jsem použila samolepící kamínky v ledových barvách. Vše jsem lepila oboustranně lepicí páskou.
Inspirujte se a vytvořte si podobný blok, který může být skvělým dárkem třeba pro vaši kamarádku a to nejen na severu :-)



Inspirováno velikánem Járou Cimrmanem.

Tvoření je radost!





2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...