úterý 22. listopadu 2011

Scrapbookový sraz v Liberci 4. - 6.11.2011

Tááák dlouho jsem plánovala, že popíšu scrapsraz v Liberci, až jej popsaly všechny šikovné scrapženy, takže já mohu dát jen odkazy na jejich skvělé, podrobně sepsané blogy. Vše o srazu si můžete přečíst u Péti Tapevy, Leni Pampelíny, Markét Kety (tady jsou dokonce 4 díly - seriál na pokračování), Hanky Gabrety.





Tak ještě mé malé shrnutí .... po všech možných útrapách se nám v prvním listopadovém víkendu podařilo setkat na srazu v Liberci. Scrapsraz to byl sedmý, můj druhý a první, který jsem organizovala. Sraz pro padesát lidí z celé republiky je velká radost, protože potkat tolik tvořících a nadšených lidí je prostě jedna velká nádhera!!



Moje veliké poděkování patří zejména Didi PrettyPapers, která celý sraz materiálově zajistila, připravila balíčky na cestovní deníky, přáníčka a také přivezla svůj obchůdek a my všechny jsme měly možnost si užít velké množství nádherného materiálu. Prasátka jsme rozbily na místě :-))





Děkuji také Danče ScrapArt, která bravurně předvedla vazač Zutter a všechny, které si udělaly cestovatelský deník, si jej mohly na místě i svázat. Danča nám také přivezla kus svého království a my jsme se mohly nejen kochat, ale i nakupovat :-)


Oslovila jsem své kamarádky s nápadem, že bychom tento sraz pojaly nejen tvořivě, ale i naučně :-) Pro velký počet účastníků jsem se rozhodla pro čtyři lektorky a jsem moc ráda, že ani jedna neodmítla, takže tímto děkuji Didi, Pampelce a Olince. Všechny si svědomitě a pečlivě připravily tvoření pro ostatní účastnice a bezchybně vše předvedly a ostatní naučily. Jooo, počítat umím .... ta čtvrtá jsem byla já :-)



Jak jsem již psala, nebylo vše růžové, největší problém byl s ubytováním a to tady musím napsat jako varování!!!!! Ať vás NIKDY ani nenapadne se ubytovat v hotelu Orion v Liberci. Tak nesolidní hotel jsem nikdy nezažila a mrzí mě, že jsem si předem nepřečetla všechny negativní recenze - a že jich je!!!! na internetu. Půl roku jsem měla zabukovaných 50 míst v tomto hotelu, 2x jsem hotel navštívila, mailovala jsem s nimi, abych si vše potvrdila a nakonec paní provozní Fišerová 14 dnů před srazem napsala mail, že máme smůlu, že naši rezervaci ruší. Cóóóóó??????????? Vůbec jsem to nechápala, jako legrace mi to opravdu nepřišlo vtipné a po telefonickém hovoru jsem se dozvěděla, že hotel má lepší kšeft, že tam budou lidé ubytovaní 5 dnů a my jsme chtěli jen dva dny!!!! Neskutečně nesolidní jednání!!!! Laskavě nám paní Fišerová "sehnala" jiné ubytování, zavolala na Českou chalupu a oznámila majiteli, že se tam asi ubytujeme. Nebyli jsme první, kdo tam po nesolidním jednání v Orionu, hledal ubytování. Bohužel do tohoto penzionu se vejde pouze 30 lidí. Měla jsem asi minutu dilema, jestli sraz zrušit nebo ne, ale ihned jsem myšlenku nepořádat zavrhla a velmi intenzivně jsem hledala ubytování pro 50 lidí .... zkuste si to a uvidíte, jak pořídíte :-) Nakonec jsme našli naprosto skvělé ubytování s perfektním servisem v Hostelu pod Ještědem. Tento hostel má úžasné majitele - manželský pár, se kterým jsem se seznámila až v hostelu, ale jako bych je znala odjakživa.  Všem jen doporučuji, byli jsme tam velmi spokojení. Kdybych znala tento hostel před tím, NIKDY by mě nenapadalo chtít bydlet v Orionu!!!

Tak to je asi vše, děkuji účastnicím za skvělou atmosféru a těším se na shledanou na dalším srazu!!!!



Tvoření je radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...