úterý 14. června 2011

Challenge svatební přání

V jednom z mých blogů jsem psala o tajné akci, kdy jsme tvořily svatební přáníčka pro naši kamarádku nevěstu Marušku. Vyzkoušely jsme si to a moc se nám to hodilo, protože v obchůdku Pretty Papers se uskutečnila historicky první challenge na téma Svatební přání. Didi to pojala jako soutěž, do které se sešla krásná svatební přání.  Já bych se snad kvůli nim i znovu vdávala :-)
Přemýšlela jsem, jaké přání udělám já .... retro ... vintage ... nějakou modernu ... prohlížela jsem si svoje poklady (to je moje nejoblíbenější činnost) a narazila jsem na obrázek chlapečka a holčičky, který mám od Milušky a bylo rozhodnuto. Použila jsem na přáníčko mimo jiné flower soft, což je barevné sypání, které se k přáníčku přichytí lepidlem a udělá krásný květinový 3D efekt. Krucánek mám od Gabrety, takže vám holky děkuji, že jste mi pomohly tohle přáníčko udělat :-)

Moje přáníčko

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...