úterý 12. dubna 2011

Graphic a barvy? Jasně :-)

V mém oblíbeném klubu hoplk se objevila věta kolegyně Marušky, že rozhodnout se udělat nějakou důležitou věc, kolem které chodím a ne a ne se odhodlat je jako stříhnout do Graphicu :-) Tyto krásné papíry jsem dlouho shromažďovala, syslila a střádala, chodila jsem kolem nich a pak jsem řízla! Tedy stříhla a vyhlášený vintage styl této značky jsem malinko netradičně doplnila jásavými barvami. Ano, jásavá, to je to pravé slovo :-) Proč nezkombinovat dvě rozdílné věci. Tady je ukázka mých přáníček. Doplnila jsem je prošitím a ničením, protože mám díky Timíkovi skvělý ničič a ničím na co přijdu a také mám teď to období šití papírů. Dcerunka by ráda kalhoty, ale já raději ten papír ... no budu se muset polepšit a nějaké jí spíchnout!





3 komentáře:

  1. :-) úžasně jsi s těmi "ponurými" Graphicy zatočila...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, Grafikům barvy sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásně jsi to vyladila! šití je mooooc hezké. taky šiju radši papír, než nějaké díry nedejbože něco praktického :-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...